top of page

iHobby: voor alles wat je nodig heb

Updated: Apr 28, 2021

In Nieuwerkerk aan den IJssel vind je, nabij het winkelcentrum, de hobbywinkel iHobby.nl De kans dat je hier iets niet vind is ... heel klein denk ik.

De winkel is gevestigd aan het Raadhuisplein, in een rijtjeshuis. Het is gemakkelijk te herkennen door de kleurrijke reclame op de gevel. Ik was er al verschillende keren geweest, toen hadden ze nog twee woningen. Inmiddels hebben ze het uitgebreid naar drie. Als je binnenkom dan denk je al gauw van ... wauw. In deze gezellige winkel vind je van alles op het gebied van knippen en plakken, kleien, verven en noem maar op. Hartstikke aardige mensen ook, en met verstand van van alles. Altijd handig als je iets niet weet.


Corona

Door al die Corona-ellende zijn de winkels dicht.Je heb tijd genoeg, alleen geen verf, dus ... dan maar bestellen. Je kan natuurlijk overal wel verf en alles vinden maar ik heb het hier besteld. Aan de ene kant omdat ik de 'lokale' ondernemer wil steunen, maar ook omdat ik er goede ervaring mee heb. Bovendien hebben ze ook dat gene wat ik nodig had. Alleen ook een beetje een nadeel, ze hebben héél veel leuke dingen!!

Ook de website is goed en overzichtelijk. Nog een pluspunt is dat je ook allerlei voorbeelden ziet wat je met bepaalde dingen kan doen, en ook voorbeelden van de kleur verf. Vanwege de drukte kon het langer duren werd vermeld, maar ik had het van ´t weekend besteld en dinsdag werd het al gebracht. Er zat ook een kaartje bij met 'Bedankt, we zijn blij met je bestelling! Nou, ik zou zeggen: Jullie ook bedankt! Ben er blij mee.


Dus ... nog steeds tijd genoeg, alleen niet genoeg (kleuren) verf. Binnenkort maar weer eens wat bestellen.


iHobby.nl "Meer dan alleen een hobbywinkel".

 

ps. Als de winkel weer open is, en je gaat lekker shoppen ... wat denk je dan van een lekker broodje hamburger? Aan de overkant vind je Kwalitaria, waar je kan kiezen uit verschillende broodjes hamburger, en nog véél meer.

9 views0 comments

Recent Posts

See All

コメント


bottom of page