top of page

Update: Ruïne

Updated: Sep 25, 2022

Na een tijdje er niks aan gedaan te hebben heb ik er, nadat ik wat ideeën opgedaan, een aantal dingen uit geprobeerd en ook toegevoegd. Al met al ben ik wel tevreden met het resultaat.


Klimop

Het idee kreeg ik na het zien van een filmpje hoe je riet kon maken. Ik heb een stuk paktouw afgeknipt, uitgerafeld en een aantal losse touwtjes weer in elkaar gedraaid. Deze heb ik groen geverfd en op de ruïne gelijmd. De bruine 'wortels' heb ik op de zelfde manier gemaakt, maar dan van een stuk speakerkabel. Deze heb ik gestript en de draden goed in elkaar gedraaid. Hierdoor word het vanzelf 'kronkelig'. Daarna heb ik deze bruin geverfd. Toen de verf droog was heb ik ze nog een keer geverfd met een lichtere kleur bruin, drybrush. Later heb ik ze bespoten met lijmspray en er wat gekleurd zaagsel op gestrooid.



Bladeren

In jungles en in bossen zie je altijd een laag bladeren. Deze hebben veelal een donkere kleur, dus ik heb een beetje dezelfde kleur uitgezocht. Daarom heb ik ook een laagje bladeren aangebracht. Ik heb een aantal bladeren uit de tuin geraapt, gedroogd en in stukjes geknipt. Deze stukjes heb ik op de bodem gelijmd. In plaats van bladeren kan je ook kruiden gebruiken. Je hebt allerlei verschillende soorten kruiden (mixen) die je mooi hiervoor kan gebruiken. Ook losse thee is hiervoor handig. Deze heb je ook in allerlei verschillende soorten (en mixen) Er zit ook vaak kleine takjes en alles in (of in ieder geval het lijkt op kleine takjes). Eventueel kan je het altijd nog in de gewenste kleur verven.


Al met al ziet het er een stuk beter uit, althans vind ik. Daarvoor zag het er nogal kaal uit.



Klik HIER voor meer info en foto's.


6 views0 comments

Recent Posts

See All

コメント


bottom of page