top of page

Warhammer: Citadel skulls

Updated: Sep 25, 2022

Altijd al iets gehad met doodskoppen, tribals, vlammen en al dat spul. Op de één of andere manier hangt dat ook allemaal samen. Kijk maar naar de metal-scene. Allemaal doodskoppen, tribals en andere 'enge' dingen. Ook zie je het veel bij bikers en die gasten die auto's en motoren bouwen en verbouwen. Die hebben allemaal tattooages, kettingen en piercings. Ook de auto's en motoren hebben vaak wel soortgelijke afbeeldingen. Dus veel van die gasten hebben tattooages, zijn gek van auto's en motoren (voornamelijk Harley's) en houden van hardrock en metal. Nu val ik qua uiterlijk wel een beetje buiten de boot maar voor de rest ... Skulls

Maar goed, beetje afgedwaald. Ik hou dus ook wel van rock en metal en ook van tribals en doodskoppen en dat soort dingen. Nu ben ik ook nog wel eens aan het hobby'en, of prutsen zoals ik het zelf noem en heb dan ook het één en ander gemaakt met triblals, vlammen en doodskoppen. Omdat ik nog wel eens wat maak met doodskoppen en zo heb ik we eens wat gekocht, veelal van dat Helloween spul. Wel leuk en vaak ook niet duur. Tijdje geleden nog een skelet en een zak doodskoppen gekocht bij Feestwinkel, in Gouda. Leuke zaak en vriendelijk personeel.


Warhammer

Enige tijd geleden ben ik me wat meer in Warhammer gaan verdiepen (de tanks en zo kon ik al, ik hou wel van die 'overdreven' dingen, en de stijl vond ik wel gaaf. Doodskoppen, kettingen ...). Ik was op zoek naar een paar doodskoppen, gewoon een zak of een doos of zo. En ik kwam iets tegen van Warhammer: Citadels skulls. Een doods met +300 doodskoppen. Het is van het spel dus er zitten ook een aantal vage tussen, zien er ook wel gaaf uit. Nu heb ik dus voorlopig wel genoeg om te hobby'en. Alleen ... het is dus Warhammer, en de figuren zijn niet zo groot en je raad het al, de doodskoppen dus ook niet. Misschien aan de ene kant een kleine 'miskoop'? Ik ben de laatste tijd bezig met het decoreren van flessen, veelal van 0,7 en 1 liter. Voor die flessen zijn ze nogal klein, dus ... binnenkort maar eens een paar kleine flessen maken? Ben benieuwd.


Rockmaniac records

De Citadel skulls heb ik overigens bij Rockmaniac records gekocht, in Gouda (gelijk effe reclame maken). Je kan die skulls ook wel bij meer zaken bestellen maar ik dacht doe eens sociaal, en kies voor lokaal, zoals je toen overal zag. Het is gewoon een leuke zaak en erg enthousiaste eigenaar. Naast platen en alles, kan je er ook nog veel meer vinden op het gebied van muziek (zoals mokken, puzzels en noem maar op) en ook vind je er van alles voor het bordspel Warhammer. Ook word het spel er gespeeld (met die Corona-ellende dan effe niet maar) Maar ben je benieuwd hoe dat spel word gespeeld? Kom dan eens gezellig een keer langs.



2 views0 comments

Recent Posts

See All

Lege flessen: Glasbak of ...

Ik kijk nog wel eens op Pinterest, handig voor ... van alles eigenlijk. Hoe weet ik niet meer maar ik kwam dus op een gegeven moment...

Comments


bottom of page